9 lutego 2014

Pomożemy


W rubryce "cel szczegółowy" trzeba wpisać: Daniel Majzner

2 komentarze:

  1. A może jakieś szczegóły, bo mało osób przekaże swój 1% "w ciemno"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Z racji na uszkodzenie i niedowład mojej ręki prawej który pozostał mi po wypadku motocyklowym 14.08.2011. Miałem pod koniec zeszłego roku dwie operacje (transfery-przeszczepy nerwów) splotu barkowego prawego, byłem zmuszony zrobić je na drodze prywatnej co jest dla mnie dużym kosztem jestem w trakcie intensywnej rehabilitacji. Operacje miałem w prywatnej klinice AVIMED Katowice-jedyny ośrodek w Polsce który był w stanie wykonać dane operacje. Jestem podopiecznym Fundacji Splotu Barkowego (www.fsr.pl) i dzięki temu mogę w jakiejś części zrekompensować koszt operacji zbierając z 1%. Zaczyna się okres rozliczeń podatkowych, zwracam się z prośbą o rozliczeniu PIT-u wpisując numer KRS 0000 142 952 z dopiskiem(rubryka cel szczegółowy) Daniel Majzner Zwracam się z prośbą o pomoc, Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie Daniel Majzner.

    OdpowiedzUsuń