20 marca 2011

Zakończenie morsowego, rozpoczęcie rowerowego

8:30 wyjeżdżamy z Fromborka. 9:30 zbiórka na Placu Jagiellończyka (Elbląg).


11:00 (Stegna) zmiana odzienia rowerowego na morsowe


Parada morsowości:)


Marzanna jeszcze żywa


Mors - trans


Króliczki i inne pszczółki  


"Panny" w wianuszkach


Liczebność widowni robiła wrażenie


Zanurzenie


Pan Leszek bije swój rekord -7,5 min w lodowatej wodzie!


;)


Pragnę w tym miejscu złożyć ogromne podziękowania dla Pana Andrzeja Piotrowiaka. Wytrawnego kolarza w każdym calu. Kompana całej mojej rowerowej aktywności. Wielkiego inspiratora i motywatora w momentach mojego fizyczno-psychicznego niedomagania. Niedoścignionego wzorca, dzięki któremu dzisiejszy dystans (150km) udało mi się pokonać w arcysympatycznej atmosferze. DZIĘKUJĘ!


2 komentarze:

  1. To ja również pozdrawiam pana Andrzeja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tez Andrzejka pozdrawiam! Do zobaczenia juz niedlugo na rowerach :)

    OdpowiedzUsuń